[NUUG video] Foredraget med Tom Fredrik

Thomas Gramstad thomas.gramstad at ub.uio.no
Sun Apr 23 22:37:55 CEST 2023

On Sun, 23 Apr 2023, Tom Fredrik Blenning wrote:

> Jeg vet ikke hvem som har tilgang,

Det fremgår av epost fra Ola Tellesbø fra 19 mars, se kopi på
slutten av denne meldingen. Han spurte også om flere skulle ha
tilgang, noe Malin svarte ja på, slik at jeg tror at Malin
skal ha fått bruker på frikanalen.no.

> men jeg har ikke tilgang til å laste opp
> noe for NUUG. Hvem kan evt. gi Malin tilgang? - Dave? - Tore?

Frikanalen.no er altså ikke problemet, men derimot er
video.nuug.no et nødvendig steg på veien til frikanalen.no.

Og der er det tilsynelatende uløste problemer, jfr nylig tråd på
drift at nuug.no. (Jeg kan forresten legge til noe fra den også,
se vedlegg 2.)

Thomas

     ----