[NUUG video] Foredraget med Tom Fredrik

post at frikanalen.no post at frikanalen.no
Mon Apr 24 08:58:59 CEST 2023

Hei Malin og alle mann,

Malin har forsøkt å laste opp to ganger. Jeg må dessverre melde at
Frikanalens eksisterende system ikke er pertentlig i og med at
opplastingen feilet begge gangene. Problemet skal kunne omgås med å
refreshe opplastingssiden på frikanalen.no, men slike problemer er i det
lange løp ikke bra nok. Så vi har mer eller mindre bestemt oss for å
lansere det nye systemet som per i dag ligger på beta.frikanalen.no. Vi
tar en avgjørelse om det på styremøtet 5. mai.

Fram til da må vi bare beklage problemet med opplastingen.

Ola