[NUUG video] Fwd: Rydding i gammelt video-utstyr i NUUGs lager på Majorstua

Thomas Gramstad thomas.gramstad at ub.uio.no
Wed Jun 7 00:46:35 CEST 2023

On Tue, 6 Jun 2023, David Noble wrote:

> [...]

Jeg tror du blander sammen med det utstyret som står hos
Redpill-linpro på Rebel. Jeg snakker om noe HELT annet.

Jeg snakker om en del småtteri som ble fraktet fra Pilestredet
til lageret på Majorstua før pandemien, og som har ligget i
lageret siden. Alt utstyret jeg snakker om finnes på bildene som
jeg postet lenker til, og derfor trenges det neppe noen egen
befaring for å se på det (med mindre noen vil sjekke om dette
utstyret virker). Og det er ikke aktuelt å frakte dette utstyret
fra Majorstua til Rebel (eller da må noen melde seg med en bil).

Ellers er det sikkert veldig fint med en gjennomgang av det eldre
video-utstyret som står hos Redpill-Linpro på Rebel. Men det bør
ikke blandes inn i denne tråden. Og har heller ikke noe med meg å
gjøre; mitt anliggende er rydding i lageret på Majorstua.

Thomas