[NUUG video] Fwd: Rydding i gammelt video-utstyr i NUUGs lager på Majorstua

Thomas Gramstad thomas.gramstad at ub.uio.no
Wed Jun 7 00:54:11 CEST 2023

On Tue, 6 Jun 2023, Odin Hørthe-Omdal Urdland wrote:

> Rollupen er nok fin.
>
> Og Sennheiser-mikrofonane kan de nok selja. Dei skal fungera bra
> framleis og er gode trådlause mikar, sjølv om dei er på 2.4Ghz eller
> kva det er.

Lite interessert i å bruke tid på Finn for dette.

Tenker heller at folk som hjelper til med rydding av lagerboden
kan få forsyne seg.

> Canopusen er nok ikkje lydutstyr men ein scanconverter som gjer
> RGB-video-ut til Firewire (DV video signal) eller analog video.
> Ikkje særleg relevant i dag.

OK. Kan det ha noe relevans i forhold til NUUGs samling av
video-opptak på DV-kassetter? Vi har to kassett-spillere for
slike kassetter. Jeg tror de fleste av NUUG-kassettene er
digitalisert på nett, men det kan være unntak. Jeg kikket litt
på kassettsamlingen for et par år siden, men det stoppet opp
fordi NUUGs video-publisering på nett er spredt utover på et
forvirrende stort antall ulike nettsteder/kanaler.

> Kan henda den andre mikrofonen er enkel å gjeva bort på finn.no
> òg.

Som sagt, helst NUUG-medlemmer.

Thomas