[NUUG video] [NUUG] Påminnelse 2023-03-14 - Oversetting og publisering av bøker med fri programvare

Ola Tellesbø ola at advtellesbo.no
Fri Mar 17 10:49:20 CET 2023

Hei Marius,
En oppklaring: Frikanalen er en infrastruktur til fri bruk for alle
organisasjoner som oppfyller det ikke-kommersielle vilkåret og ikke
driver inntjening på sendeflaten. Frikanalen har intet å gjøre med
innholdet. Frikanalens oppgave er å bygge ut infrastrukturen og veilede
og hjelpe våre medlemmer, som er de formelle kringkasterne. Det er for
øvrig ikke riktig at Frikanalen har ansatte. All utvikling gjøres på
frivillig basis. Dersom du er misfornøyd med innholdet til NUUG, som
altså er kringkasteren du sikter til, må du ta dette opp med deres
styreleder, Peter M. Hansteen, som er redaktør for NUUG sine sendinger
på Frikanalen.

Ellers er jeg enig med deg at det vil være flott om NUUG får lastet opp
nyere innhold til Frikanalen. Det er savnet. Særlig hadde jeg likt å se
både Tom Fredriks og Petters siste foredrag. Kan dere få til det?

At det er flere sendinger som er uten lyd, er ikke bra. Kan du hjelpe
Frikanalen og NUUG med å identifisere hvilke videoer det gjelder? Og når
det skal ha oppstått?

--
Mvh. Ola Tellesbø
m: +47 4004 1813