[NUUG video] [NUUG] Påminnelse 2023-03-14 - Oversetting og publisering av bøker med fri programvare

Ola Tellesbø ola at advtellesbo.no
Sat Mar 18 23:58:21 CET 2023

Det var leit. Ser at til og med deres redaktør, Peter, ikke har bruker
hos oss. Derimot står davidwnoble at gmail.com som bruker.
Har du passordet til denne brukeren, David. Eller skal vi opprette en ny
bruker på deg?
pere at hungry.com står som bruker. Trengs det en passordoppdatering her?
Vi ordner en bruker på peter at bsdly.net.
Er det noen andre hos dere som ønsker å være bruker? Si fra så ordner vi
det.

Beste hilsen,

Ola

--