[NUUG kart] CIA_Coast_and_Lake_Import ?

Magne Mæhre magne at samfundet.no
Fri Sep 14 15:49:36 CEST 2007

Michael Eric Menk wrote:

> Hvis du setter en _ før coastline, så finner jeg de lange segmentene
> som koliderer med andre kystlinjer, så fikser jeg dem (deler dem opp, og
> sletter nodene.... der det er kystlinje.). med natural=_coastline vil
> den ikke rendre... Men jeg finner den kjapt...

Det går sikkert bra, men bare for å få det inn med teskje --   Er det
kystlinjen _fra_ 65N og til russergrensa du legger inn, eller er det
også kystlinje lenger sør?

...og hvilke innsjøer er det som legges inn?  Bare de over en gitt
størrelse, eller nord for en eller annen breddegrad ?

--Magne

--
Magne Mæhre, M.Sc.     <magne at sun.com>
Senior Engineer, R&D