[NUUG kart] 80 000 stedsnavn i Norge

dagfinn Topland dtopland at gmail.com
Thu Sep 27 23:56:06 CEST 2007

Hei,

Jeg er ny til dette her og har forsøkt meg med denne Java plug in saken uten
suksess. Derfor legger jeg ved en større fil med en del kjøre ruter i sør
Norge. Håper at dette kommer en god sak til nytte. Jeg vet haukeli fjell er
ferdig, og den ruten jeg har lagret flere ganger går via omkjørings veien
over Dyrskar.

Er det noen på Sørlandet som har anledning og tolmodighet til å gi meg en
innføring i hvordan man redigerer kartene kan de heller ta kontakt da jeg
synest dette er en bra sak som det er verd å støtte fult ut.

Er ferdig med en travel sommer sesong, men vil fortsette å samle inn ruter
om det er interesse for dette. Det er da helst snakk om Agder fylkene og
bilveier.

Vennlig Hilsen
Dagfinn Topland