[NUUG kart] Fuktig i Østfold

Gustav Foseid gustavf at gmail.com
Mon Sep 22 19:07:29 CEST 2008

2008/9/22 Einar Ryeng <einarr at pvv.org>

> «Godt støttet» er vel åpent for litt tolkning, men jeg synes ikke
> riverbank er godt støttet. Den rendrer ikke i mapnik med mindre man også
> har natural=water på området (som avhengig av hvordan man leser
> beskrivelsen av taggene kan være rett eller feil).

"Godt støttet" tror jeg ikke vi kan kalle det.

 - Mapnik (standardkartet og sykkelkartet) tegner riverbank som en blå strek
på zommnivå 14 og innover. Tegner ikke areal uten at natural=water.
 - Osmarender og kosmos tegner riverbank som et område.

Skal man ha noe som vises på standardkartet, må man altså ha natural=water.
Ikke noe stort problem, men det hadde vært en fordel å få Mapnik til å
forstå seg på det.

 - Gustav