[NUUG kart] Ikke bruk EGNOS!

Bernt M. Johnsen berntm at gmail.com
Wed Mar 4 10:11:34 CET 2009

Slike jeg forstod det vil EGNOS stort sett gi bedre resultat enn uten, men
at det ikke er til å stole på og at det til tider kan gi feil. Det betyr at
den sjekken av et kjent punkt sannsynligvis ikke vil avsløre noe som helst.
Siden det her er snakk om folk som er dønn avhengig av pålitelig
posisjonering, tar jeg det han sier på alvor.

Bernt Marius Johnsen
"Melius vivit qui remigat"