[NUUG kart] merkaartor

Bjørn Kvisli bjorn.kvisli at gmail.com
Fri May 15 23:07:24 CEST 2009

På Onsdag 13. mai 2009 , 23.59.03 skrev Hans F. Nordhaug:
> * Bjørn Kvisli <bjorn.kvisli at gmail.com> [2009-05-13]:

> OpenStreetMap har oppgradert API til versjon 0.6 - kanskje du trenger
> en nyere merkaartor. Jeg ser på http://www.merkaartor.org/ at det er
> ny utgave 0.13.2 som fikser noe feil relaterte til API versjon 0.6.

Tja, jeg fant en senere utgave men den var avhengig av en mengde pakker jeg
ikke har.

> Hans - som bruker JOSM.

Jeg fikk installert JOSM 1529, Der får jeg lastet ned fra OSM-serverne, men
bildet inneholder bare en masse streker med noe som muligens er
retningsmarkører. Bakgrunnen er ensartet grønn over det hele. Er jeg på rett
spor?

Hilsen Bjørn