[NUUG kart] merkaartor

Hans F. Nordhaug Hans.F.Nordhaug at hiMolde.no
Fri May 15 23:25:11 CEST 2009

* Bjørn Kvisli <bjorn.kvisli at gmail.com> [2009-05-15]:

> Tja, jeg fant en senere utgave men den var avhengig av en mengde pakker jeg
> ikke har.

> Jeg fikk installert JOSM 1529, Der får jeg lastet ned fra OSM-serverne, men
> bildet inneholder bare en masse streker med noe som muligens er
> retningsmarkører. Bakgrunnen er ensartet grønn over det hele. Er jeg på rett
> spor?

Hvor fant du versjon 1529? På http://josm.openstreetmap.de/ er siste
stabile utgave 1566. (Utgave 1529 skal virke med 0.6 API-et.) Ja, du
er nok på rett vei. Jeg har ensartet svart bakgrunn, men det er nok
bare en innstilling. Hvis du zoomer inn (se forstørrelseglass i
venstre-menyen), ser du helt riktig retningsmarkører.

Hans