[NUUG kart] OSM - oversikt over bidragsytere i et område

Hans F. Nordhaug Hans.F.Nordhaug at hiMolde.no
Sat Nov 14 18:45:34 CET 2009

* Einar Ryeng <einarr at pvv.org> [2009-11-14]:
> Hei.

> En liste over alle brukere som har redigert i norge finner du på:
> http://stat.latlon.org/no/latest/
> Der ligger det også litt generell statistikk om mappehastighet etc.
[kutt]

Takk, mye finn informasjon der.

> For å finne ut hvem som er aktiv i et bestemt område er det antakelig lettest å
> bruke ITOWorld OSM Mapper:
> http://www.itoworld.com/product/osm

Ja, denne svarte nøyaktig på det vi lurte på, men det er noe muffens.
Alle brukerne har 0 noder - kun veier er riktig. Er dette et kjent
problem?

> For verden under ett ligger det informasjon på:
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Statistics

Denne klarte jeg å finne selv ;-)

Takker så mye.

Hans