[NUUG kart] Problemer med oppdelt gate

Bjarte Kvamme bjarteus14 at gmail.com
Tue Oct 27 22:20:37 CET 2009

Hei!

Jeg har et problem med en gate i Tromsø, nærmere bestemt på Tomasjord.
Problemet vises ganske klart hvis du prøver å komme deg fra hvor som helst
til Bringebærveien. OSM/ORS vil ikke kjøre om Tomasjordveien, men velger å
route deg til Bringebærveien via Evjenveien og deretter over en stakkars
persons hage.

Hele området som er i nærheten av Tomasjordveien er nærmest ubrukelig som en
følge av dette. Det er mulig jeg har tagget noe feil, så jeg hadde satt stor
pris på om noen kunne ha tatt en titt på dataene som er det og hadde sagt i
fra om hva som er feil hvis de finner noe!

Vennlig hilsen,
Bjarte