[NUUG kart] Merking av travbane

Michael Eric Menk mikemenk at yahoo.no
Fri Apr 2 21:08:51 CEST 2010

Einar Ryeng wrote:

> På en travbane blir det litt feil med bridleway. Litt finlesing av map features
> tilsier at travbaner bør kunne tagges med:
>
> leisure=track
> sport=horse_racing
>
> ... bortsett fra at jeg ikke kan en døyt om hestesport, og derfor er usikker på
> om horse_racing dekker trav.

Lese litt på de taggene der, og det er nok rett tagging det. (kontra
mitt første forslag)

Når det gjelder om horse_racing dekker trav, så er jo den ganske
nøytral, og står ingenting om type på siden ikke om type... Så tror det
går bra.

Har tatt meg den friheten å endre denne travbanen til de taggene over.

--
Michael Eric Menk
Linkedin: http://no.linkedin.com/in/mikemenk