[NUUG kart] Foto frå luftskip

Karl Ove Hufthammer karl at huftis.org
Wed May 26 17:07:16 CEST 2010

Tysdag 25. mai 2010 skreiv Gisle Sælensminde:
>Bergen kommune har flyfoto over Bergen, men de er ikke helt nye (2005),
>men det er kanskje et alternativ å prøve å få fatt i disse før vi
>fotograferer selv. Jeg vet ikke om Bergen Kommune vil dele disse
>dataene, siden de er brukt og prossesert av kartverket. Vå må i så fall
>få fatt å det rå billedmatriellet, som det ikke er så sikkert at de har
>lett tilgjengelig. Det kan kanskje være like greit å ta bilder selv.

Alderen er ikkje noko stort problem. Og det hadde vore supert om ein fekk
tilgang til rådataa, sjølv om dei sikkert treng mykje behandling for å kunna
brukast i OSM.

Det står for øvrig litt relevant på side 26 og 27 i rapporten «Fakta først:
Viderebruk av datakilder i offentlig sektor: potensial og hindringer»:

http://voxpublica.no/wp-content/uploads/2010/01/fakta_foerst_rapport.pdf

Veit ikkje heilt korleis ein skal tolka det som står der; dei gjev litt blanda
signal. Det står for eksempel:

  Noe av etatens grunntanke er at alle datasettene de produserer skal gjøres
  tilgjengelige for gjenbruk.

Men andre plassar skriv dei for eksempel om krav til bruk av datamateriale.

--
Karl Ove Hufthammer
http://huftis.org/
Jabber: karl at huftis.org