[NUUG kart] Sykkelruter i marka

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Sun Apr 8 17:59:16 CEST 2012

[Trond Michelsen]
> Du kan altså garantere at OSM-løypene ikke er farlige å sykle, og at
> det ikke er noen risiko for å brekke et bein 13 km fra nærmeste hus?

Det jeg kan garantere er at du også som syklist med OSM-basert
ruteforslag må bruke øyne, hode og sunn fornuft like mye som ellers,
og vurdere risiko for å brekke bein helt uavhengig av hva eventuell
ruteplanlegger har foreslått.  Det gjelder like mye bilister som
kjører mot fartsretningen, ut i havet, fast på vinterstengte veier som
det gjelder sykkelister.

Flott. :)
--
Vennlig hilsen