[NUUG kart] Gate- og vegnamn i Bergen

Karl Ove Hufthammer karl at huftis.org
Sat Apr 14 12:03:06 CEST 2012

to. den 12. 04. 2012 klokka 21.48 (+0200) skreiv Karl Ove Hufthammer:
> Bergen kommune sitt eige kart forklarer det heile:
> http://www.bergenskart.no/output/Veikart_webgis01e476452402493.JPG?1334259769494
>
> Rådhusgaten er *nesten* samanhengande, slik eg tolkar kartet iallfall.
> Og der dukka jammen Rådstusmauet opp òg!

Tok turen bortom rådhuset med GPS, og har no lagt inn smauet som ein
gangveg. Men det var ikkje noko skilting, og me har berre kartet ovanfor
som kjelde for namnet, så eg la ikkje inn noko namn.

Teikna òg av bygningar for rådhuset og Manufakturhuset, og retta og la
til litt anna (vart overraska at det faktisk ligg ein kafé ved/i
Gulating-bygningen). Prøvde å forskyva Bing-bilda etter vegar som alt
finst, men mistenker at alt ikkje er skikkelig plassert likevel.

Trengst for øvrig sikkert litt meir småopprydding i området.

--
Karl Ove Hufthammer
http://huftis.org/
Jabber: karl at huftis.org