[NUUG kart] Høydekurver

Espen Isaksen espen at espenpost.com
Thu Jun 21 13:26:09 CEST 2012

Morsomt å se Håkon. Jeg brukte bevisst ikke Viewfinder panoramas på
Turkompisen pga rettighetsproblematikken. Jeg har kun brukt Aster data
og det fungerer ganske bra, men det er dessverre endel hull i dataene
pga skygger. Som f. eks her:
http://www.turkompisen.no/beta/?zoom=13&lat=61.49853&lon=7.3989&layer=turkart

(nye turkompisen.no er forøvrig straks ute av beta og blir da standard visning)

Espen

Mer om meg på:
http://about.me/espenisaksen
http://no.linkedin.com/in/espenisaksen