[NUUG kart] Bing versus PGS versus GPS-spor

Vidar Gundersen vibrog+osm at gmail.com
Tue Mar 27 14:01:31 CEST 2012

Sjekket historikken på kystlinja? Har noen redigert den uten å
oppdatere source-taggen?

On Tue, Mar 27, 2012 at 1:22 PM, Guttorm Flatabø
<post at guttormflatabo.com> wrote:

> Spørsmålet blir då kva kjelde me skal stola på? Det står i sjølve PGS-taggen
> at den kan vere feil, Bing har ofte vore feil, men stemmer med nokre av
> vegane. For meg ser det ut til at Bing truleg eg den beste kjelda her, og
> truleg også betre enn GPS sidan eg reknar med at kvaliteten på GPS-spor kan
> variera mykje meir enn det Bing-fotoa bør variere over eit såpass lite
> område?

Bing kan variere veldig lokalt og på gitt zoomnivå. Eksempler: På
tuppen av Hurumlandet/øst for Rødtangen er det plutselig en stor
forskyvning for et lite område. I Holmenkollen (se toppen av
Midtstubakken) kan du zoome inn og se at høyere oppløsning plutselig
er forskjøvet.