[NUUG kart] Bing versus PGS versus GPS-spor

Gisle Sælensminde gisle at snirklasjon.no
Tue Mar 27 14:07:29 CEST 2012

Den 27.03.2012 13:58, skrev Gnonthgol:

> PGS kjem frå landsat, og her ser du at landsat ikkje stemmer med Bing
> eller gps spora med over 150m avvik. Gps spora er etter det eg kan sjå
> frå 2008, altså lenge etter at SA blei skrudd av. Bing er også ganske
> nøyaktig ved havnivå, men blir mindre nøyaktig jo meir kuppert det er.
> Samanliknar du gps sporet og bing ser du at det blir større avvik jo
> lenger opp du kjem, men dei stemmer ganske nøyaktig på kaia.
>
> Så min analyse er at PGS er feil og bing har den rette kystlinja.
> Vegane er det gps sporet som har rett i.

Er enig med deg der. Min erfaring er at PGS kan være opp til noen titals
meter feil. Ofte vil GPS-spor for veier langs en bryggekant komme ute i
sjøen. Bing er ganske bra nær sjøen, men kan være 100+ meter feil et par
hundre meter over bakken, og verre til lengre opp du kommer. Stad er
ganske kupert, så jeg ville stolt mest på GPS-sporene.

-Gisle