[NUUG kart] Håndtering av frigitt kartdata

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Wed Oct 2 14:07:41 CEST 2013

Det er en fin foreløpig oppsummering. Er enig i alle punkter.

Noen som har lyst til å opprette en wiki-side?

Hvilke tagger skal vi ha på alt det importerte?  Iallefall
source=Kartverket eller alternativt source=Statens Kartverk. Dato for
import bør vel også være med. Kanskje med tagg tilsvarende for
DNT-importen, source:date= eller noe tilsvarende?  De taggene vi skal ha
på bør dokumenteres på http://wiki.openstreetmap.org/wiki/No:Map_Features.

-Sverre