[NUUG kart] Håndtering av frigitt kartdata

Kristian Nyborg Dahl krdahl at live.com
Wed Oct 2 18:32:02 CEST 2013

Jeg har selv gjort små justeringer på noen corine-objekter blant annet
alene for å gi plass til andre objekter. Yttergrensene til disse
corine-objektene ble med det ikke nevneverdig bedre. Tror man bør erstatte
mer enn bare de som ikke er blitt endret. Derimot er jeg usikker på
hvordan en løsning i tilfelle ville sett ut.

-Kristian

Using Opera's mail client: http://www.opera.com/mail/