[NUUG kart] Systematisk forskjell mellom gatene og flyfoto i bakgrunnen

N/A N/A gazer2175 at hotmail.com
Sat May 31 12:14:25 CEST 2014

Hei,

Det stemmer at flyfoto frå Bing kan vere svært dårleg fleire plassar.
Godt eksempel i Sunndalsøra : http://binged.it/1gP559Z
Bing brukar vegdata er frå Nokia og skal vere rett, men som ein ser så er flyfoto heilt på bærtur.

Trur mykje av problemet litt i høgdedata. Bing har vel brukt SRTM for det meste, men dette eksisterer ikkje nord for 60 grader.
No er det vel frigjort høgdedata frå Kartverket så om berre Bing er klar over dette så bør problema forsvinne.

Har retta opp ein del dårlege edits som har brukt Bing. Folk har i god tru brukt Bing utan å sjekke om det låg GPS spor i området.
Det hadde ofte avslørt større og mindre feil i flyfoto.

Alltid sjekk for gps spor fyrst!

mvh
Jan T