[NUUG kart] Status elve2osm (Var: Forslag til dugnad: import av vann og arealdekke)

N/A N/A gazer2175 at hotmail.com
Thu Feb 26 11:33:46 CET 2015

Når det gjeld kollektiv felt så brukar ein lanes=x for kor mange felt, og så psv:lanes= xx|zz|yy (3 felt) med felta lista frå venstre til høgre som om du er på vegen og ser på teksten.
Så om ein har 3 felt og eit kollektiv felt heilt til høgre så blir det f.eks. psv:lanes=yes|yes|designated.
Byt ut psv med bus om ikkje taxi har lov å bruke feltet. Veit ikkje om det er vanleg her i Norge.
Taginfo visar over 900 med psv:lanes og nesten 2300 med bus:lanes.