[NUUG kart] Forslag til dugnad: import av vann og arealdekke

Torstein Ingebrigtsen Bø torsteinibo at gmail.com
Sun Mar 1 13:15:12 CET 2015

Hei igjen,

1. Hvis ingen kommer med flere innspill innen dagen i dag sender jeg
infomail til import-listen i morgen. :-)
2. For de som har lyst til å importere så er det bare ta ansvar på
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Import/Catalogue/Topography_import_for_Norway/assignment#Ansvar_for_import_av_topografi_for_norske_kommuner

Hilsen
Torstein

27. februar 2015 kl. 23.24 skrev Sverre Didriksen <