[NUUG kart] Forslag til dugnad: import av vann og arealdekke

Tor torsm.news at gmail.com
Sun Mar 1 17:12:07 CET 2015

> 1. mars 2015 kl. 13:15 skrev Torstein Ingebrigtsen Bø <torsteinibo at gmail.com>:
>
> Hei igjen,
>
> 1. Hvis ingen kommer med flere innspill innen dagen i dag sender jeg infomail til import-listen i morgen. :-)
> [...]
Hei

Import fra N50 ble diskutert på importlista i fjor. Det kan kanskje være
lurt om du henviser til den diskusjonen når du nå sender info til
importlista.

Vi har fra før av en egen wikiside om N50:
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Import/Catalogue/N50_import_(Norway) <https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Import/Catalogue/N50_import_(Norway)>

Jeg foreslår at det enten linkes mellom de to wikisidene,eller at det
som nå er nytt flyttes over til den gamle.

--
Tor