[NUUG kart] Forslag til dugnad: import av vann og arealdekke

Torstein Ingebrigtsen Bø torsteinibo at gmail.com
Sun Mar 22 07:11:31 CET 2015

Hei igjen,

Jeg har nå sett igjennom diskusjonen som har vært tidligere med
importlisten, jeg var ikke klar over denne diskusjonen. Slik jeg forstår
det er N50 dataen allerede klarert for import. Så det eneste som er nytt er
metoden. Siden metoden ikke bryter med noe av det som man ble enige om i
diskusjonen med importlisten mener jeg at vi ikke trenger å gi noe mer
beskjed til dem. Er dere enige? I så fall oppdaterer jeg
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Import/Catalogue/N50_import_(Norway)
med den foreslåtte importmetoden som en alternativ metode.

Hilsen
Torstein