[NUUG kart] Importere Bryggerier

Atle Frenvik Sveen atle at frenviksveen.net
Fri Feb 5 08:25:35 CET 2016

Hei!

Jeg har ikke satt opp noe automatikk nei, selv om det er en snedig
tanke.

I de to tilfellene du nevner er det nok meg som har gjort feil.

I tilfellet finse skulle jeg nok ha lagt til en operator-tag for å
indikere navnet på bryggeriet på hytta, men det er jo ikke innlysende at
operator refererer til bryggeriet. Kanskje man burde hatt en
brewery_operator-tag?

Ad qudulla: jeg visste ikke at det var nedlagt, står ikke noe om det på
ratebeer, så jeg antok bare at det var i drift. Slett gjerne hvis du
mener det ikke er i drift.

-a (som kanskje skal slutte å oppdage osm midt på natta!)
--
  Atle Frenvik Sveen
  atle at frenviksveen.net
  45278689