[NUUG kart] QGIS Brukergruppe Norge

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Thu Nov 3 12:57:52 CET 2016

Kunne du være interessert i å presentere QGIS på et NUUG-møte?
F.eks.  er datoen 13. desember ledig, men det kommer flere muligheter
til våren.
beskriver format og opplegget forøvrig.

[Antonio Armas Diaz]
> Kan du dele eposten i lista og engasjere noen fra gruppe inn i møtet
> til QGIS brukergruppe?

Jeg kan i hvert fall dele det jeg skrev på kart at nuug, så får vi se om
noen har lyst til å delta.  Men det står og faller vel i grunnen på om
du og resten av initiativtakerne synes det er interessant å være en
undergruppe i NUUG.

Her er det jeg svarte Antonia da han sendte meg en epost utenom lista:

--
Vennlig hilsen