[NUUG kart] NVDB import destroyed existing data

NKA mapper nkamapper at gmail.com
Sat Mar 21 23:43:24 CET 2020

Nå har jeg forsøkt en revert av alt øst for fjorden, men det gikk ikke så
bra (den tok med seg begge sider av fjorden selv om nordvestsiden var
fjernet med Purge). Så jeg har rullet tilbake igjen til stadiet etter din
revert.

Da tror jeg ikke jeg får til dette. Du kan evt. spørre DWG om assistanse
for å rulle tilbake din revert øst for fjorden. Tror Johan i Entur har fått
hjelp der en gang.

/NKA