[NUUG fiksgatami] Catalyst-basert FixMyStreet nå klar og i produksjon

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Sat Aug 13 13:07:16 CEST 2011

I går importerte jeg en gammel produksjonsdatabase til
Catalystutgaven.  Det betyr at det er ekte problemer lagt inn på
testservere, og en kan se på kartene for de ulike kommunen og få et
inntrykk av hvordan dette fungerer.

Fin om dere tester og sier hvordan det fungerer for dere.  Vi fant en
bug i går som gjorde at postnummer-søket feilet.  Den er fikset, og
hvis testingen ikke finner nye feil kan vi planlegge utrulling av ny
versjon snart.  Tidligst neste søndag, tenker jeg, hvis bruken roer
seg ned etter mandagens pressemelding.

Før vi oppgraderer må vi ha klar pressemelding om ny versjon.