[NUUG fiksgatami] Vil du bidra med å svare på henvendelser til fiksgatami?

Johnny Solbu johnny at solbu.net
Tue Sep 11 15:10:09 CEST 2012

On Tuesday 11 September 2012 14:46, Petter Reinholdtsen wrote:
> Det trengs frivillige til å svare på henvendelser fra brukere og andre.
> Noen av dere som har tid og lyst?

Jeg er en av de som har fått rt-tilgang for å kunne svare på henvendelser.
Det ble bare med tilgangen, for jeg fikk aldri noen info om /hva/ jeg skulle gjøre, hvordan det eventuelt skulle gjøres og enda viktigere, hva jeg /ikke/ skulle gjøre. Jeg etterlyste et par ganger instrukser på irc, men de ble ikke besvart. Derfor la jeg ned forsøket på å hjelpe da jeg ikke skjønte hva jeg skulle gjøre og det var tilsynelatende ingen vilje til å hjelpe.

Det bør være en opplagt oppgare å instruere de som får tilgang og lære de opp i hva de skal gjøre, hvordan det skal gjøres og eventuelt hvorfor det gjøres slik.
Oppgaven er ikke så opplagt for utenforstående og nybegynnere som det kan se ut til.

--
Johnny A. Solbu
web site,   http://www.solbu.net