[NUUG kart] Sykkelruter

Bernt M. Johnsen berntm at gmail.com
Sun Feb 17 14:05:22 CET 2008

Jeg mener denne nummereringen ikke er interessant for brukerne siden
den ikke er skiltet. Dessuten stemmer ikke planen med virkeligheten
ennå (det er jo bare en "plan"). I transportplanen finnes ruter som
ikke er merket "in the wild", og det finnes merkede ruter som ikke
står i transportplanen (f.eks. Laderuta og Dragvollruta). Men det kan
vel være lurt å ta det med f.eks. i en note. Det går jo også an å
kontakte kommunen for å høre om dette er en nummerering som er tenkt
brukt og ikke bare i transportplanen.

Bernt Marius Johnsen