[NUUG kart] Anbefalt GPS for mapping og turbruk

Snorre E. Johnsen snorre at antwelm.com
Thu Aug 20 17:30:54 CEST 2009

Bruker selv Garmin Legend HCx (m/2GB MicroSD chip). Enkel i bruk. Enkelt å
få ut tracks (bruker GPSBabelGUI), enten via kortleser eller USB-kabel. OSM
kart fra frikart.no lastes også lett opp, så kan du se hvor det ikke er
mappet til nå, i farger :)
PS: Hovedgrunnen til å kjøpe Legend/Vista modell framfor f.x. 60 og Oregon
etc er selvfølgelig pris, i tillegg til størrelsen.

Kjøpes billig f.x. her:
http://www.teknikmagasinet.no/db.pl?template_file=link_left.html&link=Produktsok&k1=006

-Snorre

[Mobile/SMS: (+47) 942 41 348]
[Sotes gate 14, N-4041 Hafrsfjord, STAVANGER, NORWAY]
[mailto:snorre at antwelm.com] [Web: www.antwelm.com]