[NUUG kart] Bing gir OSM tilgang til flyfoto

Hans Olav Skogstad elgvenn2 at online.no
Fri Dec 3 18:55:46 CET 2010

Det er forøvrig lett å se at noen steder har man typisk kjørt på en side
av veien, og tegnet rett over sporet.
I tillegg hvis GPS-en har vært litt på tur mot den siden som man kjører
på, er det virkelig blitt bom på plassering av vegen.

Det er alltid en avveining mellom om man skal ha kvantitet eller kvalitet
på veiene. Det er begrenset hvor mange som gitter/har tid til å kjøre en
veg
3-4 ganger hver veg for å få et greit datasett å tegne etter.

--
MVH
Hans Olav Skogstad