[NUUG kart] Bing gir OSM tilgang til flyfoto

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Mon Dec 6 09:49:15 CET 2010

Dette er veldig grove satelittfoto som i stor grad er ubrukelige til vårt
arbeid. Nå har jeg opplevt at den del vann har vært relativt mye
feilplassert så det er ikke sikkert at feilen er så stor som den ser ut
til å være.  For de som har høyoppløsninge flyfoto så er situasjonene en
helt annen.

-Sverre

Jarl Mosand wrote on 05.12.2010 20:10:55:

> Hjemme hos meg er de omtrent like feil, ca 50 meter kanskje
> http://www.openstreetmap.org/edit?editor=potlatch2&lat=63.697&lon=8.
> 7607&zoom=13
>
> Jarl
>
> På Sun, 05 Dec 2010 19:20:59 +0100, skrev Bjørn Kvisli

Yahoos

http://www.opera.com/mail/