[NUUG kart] Status på kommunegrensene

Gustav Foseid gustavf at gmail.com
Thu Feb 4 15:15:02 CET 2010

2009/12/13 Gustav Foseid <gustavf at gmail.com>

> Saken er nå til behandling hos Fylkesmannen i Østfold og Fylkesmannen i
> Vest-Agder. Begge har lovt at svar skal komme i løpet av desember. Detaljene
> finnes på http://www.frigeonorge.net/kommunegrenser/

Kanskje ikke så veldig overraskende, så har dette tatt lenger tid enn de
foreløpige svarene antydet. Saksbehandlinga i Østfold og Vest-Agder
samkjøres, og de anser saken som "vanskelig". Jeg har fått beskjed om at
Lovavdelingen er informert om saken, og at det kanskje kommer en uttalelse
fra dem.

Dette synes jeg er godt nytt, og tyder på at saken kommer til å få ei
grundig behandling.

 - Gustav