[NUUG kart] Status på kommunegrensene

Gnonthgol gnonthgol at gmail.com
Thu Feb 4 23:32:57 CET 2010

Den 4. feb. 2010 kl. 15.15 skrev Gustav Foseid:

> Kanskje ikke så veldig overraskende, så har dette tatt lenger tid enn de foreløpige svarene antydet. Saksbehandlinga i Østfold og Vest-Agder samkjøres, og de anser saken som "vanskelig". Jeg har fått beskjed om at Lovavdelingen er informert om saken, og at det kanskje kommer en uttalelse fra dem.
>
> Dette synes jeg er godt nytt, og tyder på at saken kommer til å få ei grundig behandling.
>
>  - Gustav

Dette er godt nytt.
Det blir spennande å sjå kva Lovavdelingen seier. Dette er ei vanskeleg sak der begge partar har rett i følge lovene. Spørsmålet vert kven som har mest rett, og kven som får rett. Me må vere klar over at skjølv om me har rett og lovene i dag gjev oss rett så må me vere forberedt på at kartverket får rett.
Eg kan nesten ikkje vente til norge som eit av dei siste landa i europa får dei administrative grensene inn i OSM.
Flott jobba Gustav, og hald oss oppdatert.

Gnonthgol