[NUUG kart] Åpenbart kopiert informasjon

Frode Roxrud Gill frodegill at gmail.com
Sat Oct 30 15:19:10 CEST 2010

2010/10/30 Gorm E. Johnsen <nuug at gorm.cc>:

> Vanlig praksis er å kontakte brukeren direkte for å høre hans synspunkt på
> saken. Er det gjort?

Jeg sendte brukeren en melding vha openstreetmap sitt interne
meldingssystem 18.juli i år. Har ikke fått svar på den. Kan sende en
ny.

> Det holder desverre heller ikke å "korrigere" de stedene som er feil. Det ville være å
> "pynte" på en sak som allerede er alvorlig for prosjektet.

Jeg har gått opp to steder med GPS. Tenkte bare å fjerne veiene som er
lagt inn feil, og legge dem inn på nytt basert på GPS-loggen. Er dette
dumt?

> (Det ville forøvrig også være kjedelig for meg selv om dataene er kopiert og
> må slettes, siden jeg har brukt noe tid på å fjerne tekniske feil i dataene
> i området uten å oppdage dette selv, f.eks her:
> http://sautter.com/map/?zoom=17&lat=58.12312&lon=7.93537&layers=00B000TFFFFFFF
> )

Jeg tenker mer på slik det er lagt inn her:

--
Frode Roxrud Gill