[NUUG kart] fyrlykter

Karl Ove Hufthammer karl at huftis.org
Mon Apr 4 21:57:57 CEST 2011

Måndag 28. mars 2011 skreiv Håkon Stordahl:
>Fyrene som er importert vil ikke rendres på grunn av manglende tagging
>(man_made=lighthouse), noe jeg synes virker rimelig inntil man klarer å
>forbedre posisjonsnøyktigheten. (Mulig at de etterhvert vil vises i mer
>spesialiserte kart, f.eks. OpenSeaMap, men jeg veit ikke.)

Eg har no retta posisjonen til ei fyrlykt eg tilfeldigvis hadde GPS-spor til
(Bing-fotoet var òg *fryktelig* nøyaktig). Skal eg gjera noko meir? Legga til
man_made=lighthouse?

Og korfor brukar ein seamark:name i staden for name, som ein gjer elles i OSM?

Og er «light_minor» riktig for dette? Det er i Kystverket si liste omtala som
«Lyktehus». Her er objektet i OSM:

http://www.openstreetmap.org/browse/node/1211586078

--
Karl Ove Hufthammer