[NUUG kart] Bing foto

Gnonthgol gnonthgol at gmail.com
Mon Apr 11 13:38:05 CEST 2011

Den 11. apr. 2011 kl. 12.58 skrev Karl Ove Hufthammer:
> Bergen kommmune opplyser på nettsidene sine om at ein som privatperson kan
> kjøpa ortofo for kroner 358 per eigedom (bruksnummer).

Eg forstår kvifor dei tar seg betalt for fargeutskrifter av denne typen. Det er verdt å merke seg at dei allerede gir gratis tilgang på fotoene gjennom ein eigen nettportal. Dei vil då ikkje tape noko på å la oss bruke det.

> Men om ein tok kontakt, kunne det jo henda dei ville vera *snille* og la
> OSM bruka fotoa vederlagsfritt for *våre formål* (altso *ikkje* ei generell
> fribruksavtale).

Må nesten pressisere at me har alt me trenger bortsett fra tilatelse. Det er ikkje behov for dei å implementere noko ekstra.

> I ein eventuell offisiell førespurnad kan det forresten vera greitt å
> nemna andre som har gjort det same, eks. Microsoft/Bing:
> http://www.bing.com/community/site_blogs/b/maps/archive/2010/11/23/bing-engages-open-maps-community.aspx

Ta med Yahoo! og STRM. Nevn gode ting OSM har gjort som for eksempel Haiti, Gaza o.s.v. Prøv også å forklar korleis OSM er bedre enn andre kart ved at me tar med lokalkunnskap, omfattende stier, butikker og er rask ute med endringar.

Gnonthgol