[NUUG kart] Gapahuk

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Tue Apr 26 10:38:57 CEST 2011

Vidar Gundersen wrote on 19.04.2011 08:46:46:

> Jeg ønsker som sagt innspill på hvordan ting kan tagges slik at det
> fungerer sammen med turkartsymbolene. Samt innspill på tagging av
> barnehage-tre-lavvoene-med-lås-på.
>
> Turkart stilsettet tegner lean_to og shelter likt, men jeg lurte fælt
> på om shelter skulle få et annet symbol.

Hei

Litt sent innspill pga påskeferie:

Jeg har tidligere sett på shelter som litt høyere standard enn lean_to,
men er også veldig i tvil om vi trenger begge. De overlapper jo relativt
mye.

Om vi skal ha begge bør beskrivelse og bilde på wikien endres slik at det
fremgår tydelig hva som skiller disse.