[NUUG kart] Turkompisen

Espen Isaksen espen at espenpost.com
Tue Jan 3 20:11:57 CET 2012

Takk Guttorm. Har prøvd å finne de eksemplene igjen og legge til lista her.
Har du en link?

Sånn som jeg ser det er det ganske klart at du da kan bruke ASTER-dataene
til ferdige kart sammen med f. eks. OSM data.

Når det gjelder kvaliteten så er den definitivt ikke på topp. Jeg driver
fortsatt og ser på det, men er ganske sikker på at det er bedre enn å ikke
ha høydekurver. Og bedre enn SRTM til 60 grader nord, eller Viewfinder som
jeg har forstått ikke kan brukes kommersielt?

Det ser også ut til at det er Aster 1 og 2 som er kommentert her. Andre har
også sagt at kvaliteten her er dårlig. Men jeg har ikke sett at noen har
sammenliknet det med ASTER3  som skal ha bedret kvaliteten.

Espen

--
Mer om meg på:
http://about.me/espenisaksen