[NUUG kart] Når skal man tegne inn veier som "highway=construction"?

Robert Nordan rpvn at robpvn.net
Fri Oct 26 11:52:08 CEST 2012

> Hva gjør at du mener et plandokument fra vegvesenet ikke dekkes avdisse
paragrafene?

Jeg har tydeligvis hatt feil oppfatning om det, det virker ganske rett frem
å bruke det etter de paragrafene. Det var jo en hyggelig nyhet for meg,
godt at jeg ikke har gjort noe med det som begrunnelse. :-)

Men jeg står fast på mitt syn om at en ikke vedtatt planskisse ikke
kvalifiserer til inntegning. Så enten sletting eller en tag som gjør at den
ikke rendres, hvilken tag kunne det være?

/Robert N