[NUUG kart] Når skal man tegne inn veier som "highway=construction"?

Bernt M. Johnsen berntm at gmail.com
Fri Oct 26 13:02:55 CEST 2012

1) http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tagging_for_the_renderer
2) Jeg kan ikke se noen grunn til at ikke planlagte men ikke vedtatte
veier ikke skal kunne synes på et kart. Jeg har flere slike eksempler
hjemme (jeg samler på kart).
3) Ikke vedtatte veiplaner som heller ikke blir realisert kan enkelte
ganger faktisk ha interesse. Det viktigste er å få tagget slik at
informasjonen er mest mulig korrekt.

--
Bernt Marius Johnsen
https://sites.google.com/site/stokkoya2012/