[NUUG kart] Når skal man tegne inn veier som "highway=construction"?

Robert Nordan rpvn at robpvn.net
Sat Oct 27 09:46:42 CEST 2012

Det er en del meninger frem og tilbake her, og da jeg kontaktet Noen om
dette spurte Noen om ikke det var en måte å tagge ting som preproposed
eller noe slikt. Siden det hadde vert synd å kaste bort arbeidet. Jeg har
invitert Noen til å bli med i diskusjonen her, så får vi se om vi kommer
frem til en minnelig løsning.

Selv har jeg vel kommet dit at det ville vært fint å beholde dem hvis vi
kunne tagget dem riktig, men siden vi ikke kan det må de heller tas ut.
Synd at vi ikke kan legge ting inn for fremtidig bruk, men OSM tenkte vel
ikke akkurat på slike use cases i designet.

/Robert N