[NUUG kart] Eksotisk bompengeløsning

Edward Welbourne eddy at chaos.org.uk
Sat Aug 24 21:01:11 CEST 2013

> Av de to ville ja i alle fall ha valgt 1. Men da satt access=privat på
> noden som du setter barrier=gate.
>
> Noen andre som har bedre ideer?

Litt annerledes tanke: jeg vet ikke hvordan å tagge det, men jeg håper
rendringene kan gjør det enkelt - f.eks. ved at bommen ble en link til
batalingssted - for de some besøke till å finne hvor de kan finne
nøkelen.  Siden de er to sted til å betale, det er litt vanskelig;
kansje, ved å klikke på bommen, får man en dialog som beskriver hva å
gjøre om det, med link til hvert sted, ellers til kartene som viser
spørene til stedene.  Å gjør det mulig for rendring å gjør det er noe
som kansje begrenser/viser hvordan å tagge bommen.

	Eddy.