[NUUG kart] Stamveg, grønnmerkede skilt vs. hvite skilt

Gnonthgol gnonthgol at gmail.com
Tue Jul 9 18:10:05 CEST 2013

Den 09. juli 2013 17:38, skreiv Hans Olav Skogstad:
> Hei.
>
> I følge Wikipedia, så er Riksveg 13 stamveg hele vegen så vidt jeg kan
> tolke:
> http://no.wikipedia.org/wiki/Riksvei_13
>
> Noen motforestillinger mot min tolkning av wikiene? Jeg mener at terrenget
> alltid har rett.
Hovedregelen er at terrenget har alltid rett, men det offentlige sparar
ofte pengar på å ikkje oppdatere terrenget når dei gjer endringar. Rv 13
gjennom Røldal og Suldal er blitt stamveg i følge vegvesenet sine
websider. Dette er nok eit tilfelle der vegvesenet ikkje endrar skilta
før dei må ta dei ned av andre grunnar (t.d. vegarbeid).

Eg hadde komme til å tagget med highway=primary fordi vegvesenet meiner
denne vegen er så viktig som ein stamveg, óg fordi det blir rett når det
ein gong kjem nye skilter i området. Eg hadde ikkje giddet å endre det
fordi begge synspunkt er rett, det er berre slikt det blir kranglig av.

Knut