[NUUG kart] action=delete

Guttorm Flatabø post at guttormflatabo.com
Wed Jul 31 13:42:58 CEST 2013

Det høyrest jo ut som ein lite ideell måte uansett, sidan du ikkje tek
omsyn til endringar som andre kan ha gjort sidan sist, og ikkje tek vare på
historikken til nodane. Eg hadde blitt mektig irritert om dette skjedde med
ein ladestasjon eg hadde bidrege til (no har eg ikkje gjort det, og det kan
godt hende at dei for det meste er urørte, men det bør iallfall sjekkast).